- Szczegóły
- Odsłony: 365
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3-letnich (11 godz.)
Czas |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
600 - 700 |
1 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 - 830 |
1,5 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi |
830 - 845 |
0.15’ |
Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
845 - 900 |
0.15’ |
Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
900 - 945 |
0.45’ |
Śniadanie, w tym czynności higieniczno-porządkowe |
945 - 1015 |
0.30’ |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
1015 -1100 |
0.45’ |
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1100 - 1130 |
0.30’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, zajęcia dodatkowe. |
1130 - 1215 |
0.45’ |
Obiad |
1215 - 1230 |
0.15’ |
Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom |
1230 - 1400 |
1.30’ |
Wypoczynek na leżakach |
1400 - 1430 |
0.30’ |
Podwieczorek, w tym czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
1430 - 1445 |
0.15’ |
Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
1445 - 1600 |
1.15’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1600 - 1700 |
1 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 4, 5, 6 -letnich (11 godz.)
Czas |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
600 - 730 |
1 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
730- 830 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
830 - 845 |
0.15’ |
Ćwiczenia poranne |
845 - 900 |
0.15’ |
Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
900 – 930 |
0.30’ |
Śniadanie, w tym czynności higieniczno-porządkowe |
930 - 1030 |
1 |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
1030 - 1130 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
1130 - 1200 |
0.45’ |
Spacer, obserwacje przyrodnicze |
1200 - 1230 |
0.30’ |
Obiad ( w tym czynności higieniczno – porządkowe) |
1230 - 1300 |
0.30’ |
Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
1300 - 1330 |
0.30’ |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1330 - 1400 |
0.30’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci oraz zajęcia dodatkowe. |
1400 - 1430 |
0.30’ |
Podwieczorek ( w tym czynności higieniczno – porządkowe). |
1430 - 1500 |
0.30’ |
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści |
1500 - 1520 |
0.20’ |
Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. |
1520 - 1600 |
0.45’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1600 - 1700 |
1 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich (5 godz.)
Czas |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
700- 800 |
1 |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. |
800- 815 |
0.15’ |
Krąg zmysłów – stymulacja procesów poznawczych. |
815- 830 |
0.15’ |
Ćwiczenia poranne. |
830-900 |
0.30’ |
Śniadanie (w tym czynności higieniczno- porządkowe). |
900-1000 |
1 |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. |
1000-1030 |
0.30’ |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., |
1030-1100 |
0.30’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci oraz zajęcia dodatkowe. |
1100-1130 |
0.30’ |
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym. |
1130-1200 |
0.30’ |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. |
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3, 4-letnich (5 godz.)
Czas |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
1200- 1230 |
0.30’ |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. |
1230- 1245 |
0.15’ |
Krąg zmysłów – stymulacja procesów poznawczych. |
1245- 1300 |
0.15’ |
Zabawy ruchowe. |
1300- 1400 |
1 |
Obiad (w tym czynności higieniczno- porządkowe). |
1400-1430 |
0.30’ |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. |
1430-1500 |
0.30’ |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. |
1500-1530 |
0.30’ |
Bajkoterapia/rytmika/ język angielski. |
1530-1600 |
0.30’ |
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym. |
1600-1700 |
1 |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. |
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec